קידום מכירות בתערוכות
שכרתם שטח בתערוכה, עיצבתם את הדוכן כולל שילוט, רול-אפים ומסכים, הבאתם צוות של אנשי מכירות ואפילו דאגתם למתנות לחלוקה. למה שאנשים יעצרו ויתעכבו דווקא על הדוכן שלכם?
כאן רועי זלצמן נכנס לתמונה בכובע של Info-tainer על מנת להביא את קהל היעד, להעביר לו את המידע הרצוי ולהניעו לפעולה. כיצד?
- רועי זלצמן לומד בקפידה את המסרים שהחברה מנסה להעביר ללקוחותיה ואת המטרות האופרטיביות בקידום המכירות.
- רועי מכין מראש מופע יוצא דופן שמורכב ממסרי החברה ועושה שימוש בהומור וטלפתיה.
- המופע מושך אנשים לדוכן באמצעות קטעים מרהיבים וכריזמה שלא ניתן לעמוד בפניה ובפעילויות גרילה שתכנן מראש.
- גם הדיילים ואנשי המכירות שלכם נהנים מההתרחשות כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהם יהיו אנרגטיים וממוקדי מטרה.
התוצאה – אנשים נמשכים בהמוניהם אל הדוכן שלכם, שומעים את המסרים הרצויים ומונעים לפעולה. כל זאת עם צחוק ומחיאות כפיים, מה שמביא להתקהלות גדולה אף יותר סביב הדוכן שהופך למוקד תשומת הלב בתערוכה. המסרים עוברים ונטמעים וההשקעה שעשיתם בקידום המכירות מנוצלת עד תום.